Dažnai užduodami klausimai

Kaip užsiregistruoti tinklalapyje www.ecocredit.lt?

• Į registracijos formą surašyti reikalaujamus tikslius asmens duomenis.
• Patvirtinti savo asmens duomenis ir sutikimą juos tvarkyti.
• Patvirtinti, kad susipažinote su Vartojimo kreditų sutarčių bendrosiomis sąlygomis.
• Patvirtinti savo sutikimą/nesutikimą, kad tiesioginės rinkodaros tikslais būtų tvarkomi bendrosiose kredito sutarties sąlygose nurodyti asmens duomenys.
• Spausti "Tęsti registraciją".
• Sumokėti registracijos mokestį iš savo asmeninės sąskaitos į tame pačiame banke esančią UAB "Sostinės kreditai" sąskaitą.
• Nesumokėjus registracijos mokesčio per 160 val. registracija anuliuojama.

Koks yra vienkartinės registracijos mokestis www.ecocredit.lt sistemoje?

Vienkartinės registracijos mokestis - 0.29 EUR.

Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už registraciją į www.ecocredit.lt sąskaitą?

Vykdant mokėjimą už registraciją, nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:

Gavėjo pavadinimas UAB "Sostinės kreditai"
Gavėjo sąskaitos Nr. Pasirinkite gavėjo sąskaitą, esančią tame pačiame banke kaip ir Jūsų atsiskaitomoji sąskaita.
Gavėjo kodas 302513887
Suma 0.29 EUR

Mokėjimo paskirtis Įrašykite antrame registracijos žingsnyje pateiktą apibrauktą tekstą.

O jeigu mokėjimą atliekate per paysera.com įmokų surinkimo sistemą Jums automatiškai bus sugeneruoti rekvizitai, jei Jūsų bankas yra AB Swedbank ar AB SEB, o jeigu Jūsų sąskaita yra kitame neįvardintame banke mokėjimo rekvizitus įrašysite rankiniu būdu jie bus pateikti iš karto po bankų pasirinkimo.

Ką daryti jeigu užmiršau prisijungimo duomenis?

Praradus slaptažodį atsiuskite mums sms žinute mob. tel. numeriu +37068559400 "praradau" iš tel. numerio kuriuo registravotės ecocredit.lt svetainėje.
Laikiną slaptažodį atsiūsime el. paštu

Ką daryti jeigu paskeitė el. pašto adresas?

Pasikeitus el. pašto adresui prisijunkite prie ecocredit.lt svetainės klientų zonos ir skyrelyje mano duomenys pakeiskite savo el. pašto adresą.

Kaip pateikti paraišką?

Atlikus 0.29EUR registracijos mokestį gausite laikinąjį slaptažodį su kuriuo prisijungsite.
Jūsų prisijungimo vardas yra el.pašto adresas (tas kurį užrašėte registracijos metu), o slaptažodį gausite į el.paštą.
Kai prisijungsite spauskite “Kredito paraiška”. Tuomet užpildysite “Deklaraciją”, susipažinsite su bendrosiomis ir specialiosiomis sutarties sąlygomis jas patvirtinsite.
Pasirinksite Kredito terminą bei sumą iš siūlomo kainoraščio, jas patvirtinsite ir tuomet paraiška bus pateikta.

Kaip pratęsti kreditą?

Kreditą pratęsti galite prisijungę TIK prie savitarnos svetainės ir paspaudę parinktį “Kredito pratęsimo paraiška”. Visi žingsniai, kaip tai atlikti yra nurodyti.

Kaip atlikti įmoką gavus kreditą?

Prisijunkite prie savitarnos svetainės, NIEKADA NEDARYKITE PAVEDIMO “ATGAL” T.Y. Į TĄ SĄSKAITĄ IŠ KURIOS GAVOTE KREDITĄ, MOKĖJIMAS NEBUS UŽSKAITYTAS. Prisijungę prie Savitarnos svetainės spauskite “Mano kreditai” pasirinkite įmokos pavedimą internetu arba tiesiogiai į Mūsų AB Swedbank sąskaitą, jei turite kitą banką pasirinkite įmoką atlikti per mokejimai.lt.
Įmokas taip pat galite sumokėti Maxima kasose, Perlo terminaluose, Lietuvos pašte, PayPost skyriuose ir Lietuvos spaudos kioskuose.
Atsispausdinkite specialiai Jums sugeneruotą Barkodą savitarnos svetainėje ir nueikite į įmokų surinkimo vietas.

Kokio amžiaus asmenys gali gauti kreditą?

Nuo 18 iki 70 metų

Ar gali gauti kreditą nedirbantys asmenys?

Kreditai suteikiami asmenims gaunantiems pastovias pajamas.

Ar galima anksčiau laiko grąžinti kreditą? Ir kaip?

Taip, galima. Norint grąžinti anksčiau laiko kreditą reikia parašyti pagalbos bilietą t.y. spauskite PAGALBA, tuomet sukurkite naują bilietą, pasirinkite kreditų grąžinimas. Būtina nurodyti bilieto temą - "Dėl išankstinio kredito grąžinimo" bei vardą, pavardę asmens kodą, priežastį dėl ko grąžinate anksčiau laiko kreditą ir datą tikslaus atsiskaitymo. Taip pat jei turite ne vieną kreditą reikia nurodyti kredito ID.
Apskaičiavimo sąlygos yra numatytos sutartyje.

Kaip elgtis susiklosčius sunkiai finansinei situacijai?

Susisiekti kontaktiniu telefono numeriu 865694000 arba elektroniniu paštu info@ecocredit.lt . Pakonsultuosime ir patarsime, atsižvelgiant į aplinkybes išdėstysime skolos mokėjimą dalimis.

Ką daryti norint pateikti pretenziją/skundą?

Reikia kreiptis telefonu, raštu: elektorininiu paštu arba registruotu paštu arba prisijungti prie savitarnos svetainės - vartotojo zonoje parašyti pagalbos bilietą temoje nurodant "pretenzija"
Galite laisva forma arba esant poreikiui atsiųsime pretenzijos pildymo formą.
Detalesnė informacija telefono numeriu +370 656 94000 arba el.paštu info@ecocredit.
Už pretenzijų priėmimą atsakinga administracija.
Vartojimo kredito gavėjų skundų nagrinėjimo taisyklės

Informaciją imantiems kreditą:

Bendra Vartojimo Kredito kainos metinė norma yra apskaičiuojama ir nurodoma vadovaujantis Lietuvos banko 2012 m. lapkričio 29 d. nutarime Nr. 03-245 „Dėl Bendros vartojimo kredito kainos metinės normos skaičiavimo taisyklių patvirtinimo“ // Valstybės Žinios, 2012, Nr. 140-7230 nustatyta tvarka ir sąlygomis, vadovaujantis tik privalomomis prielaidomis. Kreditai yra teikiami pagal tokį palūkanų apskaičiavimo pavyzdį:

Kreditai dengiami minimaliam– 61 d., ir maksimaliam – 720 dienų laikotarpiui. Kreditai gaunami su maksimalia palūkanų norma – 75%, tačiau kreditas gali būti suteikiamas su minimalia metinę palūkanų norma – 72,96%. Minimalus BVKKMN 105,14%, maksimalus BVKKMN 114,60%.